About Me

My photo
Rawang, Selangor, Malaysia
I'll take one shot for my pain, one drag for my sorrow. Get messed up today and I'll be okay tomorrow. My past is my past, it made me who I am, I have no regrets, wouldn't change a thing. I just don't live there anymore. Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.

Monday 25 November 2013

CINTA PERTAMA DAN TERAKHIRKU

..Sebelum ini tak ada yang mampu mengajak aku untuk bertahan di kala sedih..

..Sebelum ini aku ikat hatiku hanya untuk aku seorang..

..Sebelum ini tak mudah bagiku untuk tertawa sendiri di kehidupan yang kelam ini..

..Sekarang kau di sini hilang rasanya semua bimbang tangis kesepian..

..Kau buat aku bertanya..

..Kau buat aku mencari..

..Tentang perasaan ini..

..Aku tak mengerti..

..Lalu senyumanmu menyedarkan aku..

..Bahawa..

..Kau cinta pertama dan terakhirku..

No comments:

Post a Comment