About Me

My photo
Rawang, Selangor, Malaysia
I'll take one shot for my pain, one drag for my sorrow. Get messed up today and I'll be okay tomorrow. My past is my past, it made me who I am, I have no regrets, wouldn't change a thing. I just don't live there anymore. Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.

Friday 18 January 2013

8 BULAN

..dalam HATI saya yang ada hanyalah CINTA awak..
..dalam CINTA saya hanya untuk AWAK seorang..
..CINTA saya untuk awak SELAMANYA..
..MAAF seandainya saya selalu MENYAKITKAN MENGECEWAKAN dan MERAGUKAN awak..
..saya SEDAR awak yang TERBAIK untuk saya..
..awak TERIMA dan MENCINTAI saya SEADANYA..
..antara beribu BINTANG hanya AWAK yang paling TERANG..
..antara beribu CINTA pilihan saya hanya awak SAYANG..
..takkan ada yang LAIN selain AWAK..
..hanya AWAK yang bertakhta dalam HATI saya..

..GENAP 8 BULAN..
..ALHAMDULILLAH..

"Yea sayang, dear pun mcm tu jugak. Dear sayang beby sangat sangat sangat. Dear nak beby jadi peneman hidup dear dunia akhirat. Dear harap beby sanggup tunggu dear sehingga hari dear masuk meminang dan kita kahwin sayang. ILoeYouSoMuch Liyana rosli. Thanks sebab banyak sangat sangat sangat sabar dengan dear. Suka bahan beby, marah. Sorry yea sayang. Dear sayang beby sangat sangat sangat. Muaxchhh !"

No comments:

Post a Comment