About Me

My photo
Rawang, Selangor, Malaysia
I'll take one shot for my pain, one drag for my sorrow. Get messed up today and I'll be okay tomorrow. My past is my past, it made me who I am, I have no regrets, wouldn't change a thing. I just don't live there anymore. Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.

Monday 13 August 2012

TAKUT

Kepada Muhamad Hazrul Badrul bin Nordin :')
..Saya tau awak akan bosan dan jemu dengan perangai saya yang selalu touching..
..Saya tau kadang kadang awak tak tahan nak melayan saya yang kuat merajuk..
 ..Saya tau semua ni salah saya..
 ..Saya cuma takut..
 ..Saya takut awak akan pergi tinggalkan saya keseorangan..
 ..Saya sayang awak sangat sangat dan tak mungkin saya dapat melupakan awak seandainya awak meninggalkan saya..
 ..Walaupun perhubungan kita baru sahaja bermula, namun setiap detik saya bersama awak menjadi kenangan terindah buat diri saya.. 
..Maafkan saya seandainya saya banyak melakukan kesalahan terhadap awak..
 ..Saya sayang awak sangat sangat Muhamad Hazrul Badrul bin Nordin.. 
..Only you in my heart until Jannah..
 InsyaAllah. :')

No comments:

Post a Comment