About Me

My photo
Rawang, Selangor, Malaysia
I'll take one shot for my pain, one drag for my sorrow. Get messed up today and I'll be okay tomorrow. My past is my past, it made me who I am, I have no regrets, wouldn't change a thing. I just don't live there anymore. Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.

Friday 27 April 2012

NIGHTMARE


Seriously tak senang duduk sekarang ni. Malam tadi mimpi buruk. Kalau diingatkan balik. Adoyy! Taktau nak cakap apa. I'm worry about you dear. Saya mimpi pasal awak. Saya kehilangan awak. Bukan awak tinggalkan saya sebab awak ada perempuan lain ke apa. Tapi awak tinggalkan saya buat selama lamanya. Takut sangat kalau semua tu terjadi. Dalam mimpi tu saya betul betul tak dapat terima kenyataan yang awak tinggalkan saya. Orang cakap yang awak dah takde pon saya still cakap 'No! He's still alive.' I'm waiting for your text and call. Tapi awak tak text and call pon. Saya buka TWITTER and FACEBOOK. Awak takde tweet and post apa apa pon. Lagi lha saya sedih. Saya tweet awak banyak kali and awak tak reply pon. Saya post kat wall awak. Awak tak like or comment pon. Ramai orang risaukan saya dalam mimpi tu. Then saya terjaga dari tidur. Saya tunggu text awak tapi takde pon. Saya tunggu dan tunggu. Last last saya send text 'Jangan lupa solat Jumaat.' Tapi awak tak reply. Saya bertambah risau. Lama tunggu. Akhirnya awak reply jugak. Alhamdulillah mimpi tu tak betul.

p/s : Awak jaga diri elok elok tau. Sekarang baru saya tau yang saya betul betul sayangkan awak macam mana saya sayangkan keluarga saya. Sampai terbawa bawa dalam mimpi. Hee. Kelakar en. Btw ALWAYS BE CAREFULL ea :)

No comments:

Post a Comment