About Me

My photo
Rawang, Selangor, Malaysia
I'll take one shot for my pain, one drag for my sorrow. Get messed up today and I'll be okay tomorrow. My past is my past, it made me who I am, I have no regrets, wouldn't change a thing. I just don't live there anymore. Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience.

Followers

Wednesday, 25 January 2012

SORRY


*sentap bila buka message

'Unfriend adik aku sebelum aku unfriend kau lepas kau baca mesej ni. Stay away from my family. Aku menyampah.'

Dedicated to her :)
I'm so SORRY. Itu lha problem aku bila aku dah SAYANG sangat-sangat kat seseorang. Aku akan STALK orang yang RAPAT dengan dia tapi aku tak lha HANCURKAN hidup orang-orang tu. Aku cuma nak tau aktiviti dia dengan orang yang RAPAT dengan dia. Kalau aku jadi kau pon mesti ada juga perasaan GERAM. Aku tak salahkan kau kalau kau nak MARAH aku. Memang LAYAK pon aku kena SOUND dengan kau. Sepatutnya aku tak patut SYAK yang bukan-bukan en. Aku bersalah sangat kat kau. Aku tau kau sayang GILA GILA kat BF kau en. Aku ni je yang TAKUT kalau kehilangan dia. Memiliki dia adalah satu ANGAN ANGAN belaka. Aku TAK layak untuk dia. Dia PERFECT. Aku TAK! Memang aku terlalu SAYANG dia tapi aku kena TERIMA kenyataan yang aku TAKKAN mungkin pernah MEMILIKI dia. Aku akan simpan semua KENANGAN dia bersama aku buat selama-lamanya. Dia yang PERTAMA. Aku tau di sebalik semua yang terjadi mesti ada HIKMAH dan aku BERTERIMA KASIH kat kau kerana tanpa kau sedari, kau dah buka MATA aku. Kat sini aku cuma nak MINTA MAAF banyak kat kau sebab selama ni aku buat kau tak SELESA dengan kewujudan aku kat dalam HIDUP kau. I'm so SORRY friend :')

p/s : aku harap kau maafkan aku dan kita boleh jadi kawan

:termenung:termenung:termenung:termenung:termenung

No comments:

Post a Comment